Lördag

Efter en natt av köldskador så är jag ändå vid liv:P

Som vanligt så gjorde min mamma jätte god frukost och jag fick läsa tidningen :D
Just nu sitter jag óch funderar över om jag ska ta och klä' på mig och göra mig iordning eller inte:P hmm jag borde ju göra det snart. ja mena jag kan ju inte sitta i tjocktröja utan bh och mjukisar hela dagen, jag måste ju klä på mig nått iaf.

Det snööar :D äntligen jag tror att jag kommer få snö till jul i år :D

MIn mamma och anders har haft en fin konversation i natt i sömnen,, hahaha jag hade kul iaf:P

Neee nu kan jag inte sitta här och dryga bort mer tid.. jag måste klä på mig och fixa luggen.. som inte blivit fixad på flera dagar :P hahaha

// Vessli - snöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback