Mamma, syster och hemlighet

Mamma och syster är nu på väg till hälsingelandet igen, det är alltid lika jobbigt att se dem åka, men jag ska ju snart hem , om två veckor så åker jag upp för att fira julen med dom!

Nått som jag glömt att skriva om, nått osm faktiskt h'nde igår,.
När vi satt på centareln och väntade på tåget så satt det en knarkare mitt emot oss.. och han tog en spruta med nått och stack den i handen.. han tog antagligen en för hög dos för han var helt frånvarande när han satt på samma tåg som oss sen, han bara var ihop sjunken hur läskigt som helst..



Sen kommer vi till hemligheten.. jag har en hemlighet som jag vill berätta för hela världen.. men det kan jag inte än.. jag måste vänta ett tag till innan jag gör det.
men jag vill verkligen bertätta nu.. jag vill inge hellre.. hemligheten gör mig så glad och stolt..
jag länktar till alla får veta och kan dela glädjen med mig!

:) snart så snart så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback