Mys

Duschen blev inte av :P jag orkade inte, det blev ensam hemma och studio 54 istället mysigt det med!

Ensam hemma ger verkligen jul känsla :)
Studio 54 ryan Philipe är riktigt het i den filmen :P

Snart är det dax för mig att sussa lite, jag ska ta en kvälls macka och en kopp te, mums :D
Fast jag borde hoppa över mackan och teet igentligen, jag har gått upp i vikt ju :(
Jag börjar få tillbaka magen som försvunnit usch, men men det är ingen ide att göra nått åt det innan jul :P ja mena jag och jul mat är ju inte världens bästa kombination (Stavning?) när man ska gå ner nått kilo :P

Nej jag ska inte gå ner massa kilo utan bara 3-4 eller så.. men nu måste jag försöka hitta passande klädsel till jul om jag inte vill se ut osm hej kom och hjälp mig:P
så klart det blir en klänning :P jag trivs ju bäst i det :P
Jag trivs inte så bra i byxor, och om det ska vara byxor så ska det vara mjukisar :P
Sen är jag inte så super tjejig på alla andra fronter :P
jag mena jag och smink hahahaha eller mode eller likandne, jag köper knappt nya skor om jag verkligen inte behöver, och då köper jag oftast billiga och funktionella skor :P

ja menar dom som jag haft nu har jag haft i ett år nu typ och jag haft faktiskt inte köpt ett ända par skor sen dess :P eller jo ett par flipflops :P
Nee jag har ju köpt ett par till i sommras med emma.. :P

men målar jag mina naglar ibland och så men ne sen är jag inte så tjejig så :P tycker jag själv då :P

imorgon ska jag försöka tvätta lite och diska så det är snyggt och rent tills jag kommer hem från norrland igen :D jag vill ju slippa allt det då :P

min vilma är jätte roligt för tillfället :P hon försöker ta sig in under en byrå där hon inte kan komma in:P så hon fastnar på hälften och ligger och piper, hon vrider och vänder på sig tills hon backar ut igen :P
Hon är söt hon :)
Diza är också söt, hon bara gosar och gosar med mig just nu :) jag är så glad över att dom ska följa med mig hem i jul :D de skulle inte bli nån riktig jul utan mina små älsklingar :D

Nej nu har jag svamlat på igen.. haha hur kommer det sig att man alltid lyckas med det när man sitter här och skriver :P

// Vessli - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback