mys

Nu är dom äntligen här, eller dom kom för ett par timmar sen :P men vi har lagat lite mat och myst lite :)
Just nu ligger min mamma och sover i soffan och min syster är och röker, jag sitter vid datorn och vi alla är osociala. Men så blir det lät på en fredagskväll när jobben och skolan är slut!

imorgon blir det skansen och grönans julmarkander :D det ska bli jätte mysigt :) det är första gången vi tjejer gör nått en hel helg ihop!

nu ska jag snart hämta min sista tvätt och sen blir det till att slöa framför nån film på tv eller så :)
de andra kommer säkerligen somna..
jag är för ovanlighetens skull jätte pigg :( just nu skulle jag helst ha velat varit med min pojkvänn som är en riktig nattuggla:P då hade jag fått sällskap iaf :P
menmen vi kanske får ses på söndag eller något sånt :)

Hoppas eran fredag är underbar och att ni hittar på en massa kul i helgen :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback