Näst sista dagen på året

Ja idag var planen att umgås med emelie, men jag vaknade med feber :(
Så jag blev hemma för att krya på mig inför morgon dagen, då middag och nya människor väntar!
Jag hoppas verkligen inte att det blri nå värre, jag knapprar värktabletter och tar det så lugnt jag bara kan, jag äter och jag dricker mycket vatten.
Jag vill inte och jag tänker inte bli sjuk tills imorogn!
Sista dagen på 2008 vill jag avsluta på ett bra sätt och inte med att ligga hemma i sängen!

Så filmerna kommer rulla i min dvd och jag kommer inte göra mycket alls idag.
Sängen och jag är bästa vänner idag :P lika så min vattenflaska och jag :P allt blir bättre med ett par mysiga katter som ligger å spinner vid sidan av mig.

Ikväll ska jag ta mig ut till pojkvännen för att sova där :D

Nej nu ska datorn få stå och jag ska vila lite!

// Vessli - Vilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback