Övertrött

Jag sitter bara och typ fnittrar av trötthet och då kom jag på den genialiska iden om att göra såna här fråge saker igen :P
jag kommer antagligen att ångra mig imorogn när jag läser listan.. haha
men det får bära eller brista

namn: Sofi
födelsedag: 29/6
ögonfärg: Blå
hårfärg: rödbrun
längd:  1,66 kanske
högerhänt/vänsterhänt: Mestadels höger
skostorlek: 39
är dina föräldrar skilda: dom var aldrig gifta


favorit:


sport: Bandy
helgdag: Julafton
årstid: Våren


har du någonsin:


varit kär: Ja
blivit dissad: Ja
föreställt dej ditt ragg naken?: haha jaa
skolkat: tyvärr ja
sovit utomhus: hihi jaa i ett hemmagjort fotbollsmål
sett en död människa: inte vad jag vet
använt droger: Nej inte vad jag vet
retats: hihi jaa men bara snällt


this or that :


cider/Öl: Cider
pepsi/cola: pepsi
kött/veg: Kött
tv/film: hmm, Film
gitarr/trummor: Gitarr
adidas/nike: Nike fast det spelar ingen roll
kinesiskt/mexikanskt: öhmn ingen aning
mtv/vh1: ingen aning


senaste du:


skrattade: Nyss
grät: idag en snabbis
filmen du såg: Juno
drog ett skämt : öhmn, tidigare idag, hur många lärar kandidater krävs det för att ....
sjöng en sång: i mit huvud för en stund sedan, annars imorse


har du under den senaste månaden:


druckit alkohol: nej
tagit droger: nej
kysst någon: Ja :D
sovit tillsammans med någon av det motstata könet: :D jaaa
sovit bredvid någon av samma kön: nej inte vad jag vet.. men på fredag min syster
haft sex med någon: Japp
sovit utomhus: nej det är lite kallt för det
bakat: nje, jag gjorde ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback