Snurrande Tankar

Jag har verkligen inte kunnat koncentrera mig idag, jag har tappat mina tankar hela tiden och börja tänka på massa annat.

En av tankarna har vandrat till framtiden och jag undrar lite över hur den kommer se ut och hur den kommer att bli, kommer jag verkligen orka 4 år i skolan, kommer jag skaffa familj? kommer jag gifta mig nån gång? Kommer jag bo kvar här nere när jag är klar? vad kommer att hända?

Tankarna är många och jag vet inte vart dom kommer ifrån.. sen när funderar jag över sånna saker?
Börjar jag bli vuxen på riktigt?
vad är det som händer igentligen, jag önskar att jag visste redan nu hur livet kommer se ut om ett år och hur jag kommer leva.
Det kommer jag få veta om ett år så klart!

Jag tror mina tankar kommer ifrån att jag träffade min pojkvän, Jag tycker mer om honom än vad jag trodde jag nånsin skulle göra, idag har vi setts i typ två månader och några dagar och han har förändrat så mycket. HAn fick mig att tro på kärleken och framtiden, Två månader kanske är kort eller?
För mig känns det som en evighet, som om vi har träffats mycket längre.
Jag tänker på honom väldigt ofta och saknar honom när han inte är nära.
Jag hoppas verkligen att det kommer hålla och att han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom.

Jag länktar efter framtiden och allt som den kan innehålla!

Jag trodde verkligen inte på att man kunde träffa någon via nätet. Men jag har fått motsattsen bevisad.
Första gången jag träffade Honom så tänkte jag att nej han kommer jag aldrig mer träffa, men han lyckades charma mig. Nått gjorde att jag kom tillbaka, och nu är jag fast, inte för att jag klagar för en sekund :D

Jag är lycklig på riktigt för första gången på länge, och jag vet att man kanske inte ska säga så efter så kort tid, men det är så jag känner.
Jag hoppas verkligen att det kommer hålla ett bra tag, ett väldigt bra tag:D

Hahaha va duktig jag är på manus plugg, jag kan nu lite iaf, men jag kan inte låta bli att sitta och tänka på en massa andra saker, som framtiden.
Jag länktar sjuk mycket efter att få se vad den kan innehålla!

Jag är kär i min alldeles egna pojkvän som är sexigast, bäst, charmigast, mysigat, mjukast, tryggast och det viktigaste av allt MIN :D

// Vessli - Tankarna snurrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback