Söndag

Ja då var det söndag igen och jag har var vaken alldeles för länge igår, nån pojkvän höll mig vacken i telefonen :P inte för att det gjortde nått men efter ca fyra timmar i telefonen så lade vi på :P jag somnade i luren nästan:P

just nu håller jag på och kollar på när mamma slåss med belysningen till granen.. hahaha de är alltid roligt att kolla på när hon blir sur :P hihi
nu hörde jag de första svordommarna :P hihi snart kommer det värre :P
vi har för första gången en riktig gran, som anders har hämtat i "skogen" Nu fattas bara ekorrarna :P jag erbjöd katterna men dom tackade nej :P

HIhi nu har det börjat mamma och granen omgång 1.. spännande :D
Granen vann omgång 1,
Rond 2

igår fick jag leka fylle chafför åt syster, anders och björn, sen spelade jag lite wow :D

Tack vare min pojkvän så är jag superbra nu.. hmm eller ja enligt mig iaf, sen har jag en svartsjuk bror:P

Nu ska mamma och jag skjutsa anders till bollnäs, sen blir det julhandling och maat :D jag är så jäkla hungrig när jag är hemma hos mamma, det bästa som finns är att kunna kolla i kylskåpet eller skafferiet å så finns det alltid mat :O
Mums, den lyxen finns inte hemma hos mig.. där får man leta noga om man ska hitta nått :P

Nej nu ska jag ta en tur till kyslskåpet och kolla om jag hittar nå mumsigt eller så kanske jag ska ta mig en av de goda knäckarna som anders gjort :P hmm eller både och :O

// Vessli - på jakt i mammas skafferi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback