Tisdag

Kaos dag, total kaos dag!

Tack och lov för pojkvännen just nu :)
Hade inte han funnits idag så hade jag craschat helt!

Nu sitter jag hemma med mina mys katter och funderar över vad jag ska syssla med resten av dagen!
Eftersom jag har en kaos dag så utgår allt  så som plugg och sånt, så jag vet inte vad jag ska göra riktigt, njuta så klart så gott som det går när jag har en kaos dag.
Nån film eller så kommer säkerligen sättas igång, japp det är så illa så jag inte ens orkar spela wow eller läsa idag. Jag hatar kaos dagar, men det händer ganska mycket just nu och allt är lite konstigt, men det borde ordna sig snart hoppas jag!

Nu ska jag sätta igång Juno och försöka samla mig aningen!

// Vessli - kaos


Kommentarer
Postat av: Emman

Hej

Jobbigt med en kaos dag men vad var det som ut gjorde den? Du sa bara att du hade den:)

En vän från mangan :P

2008-12-09 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback