Torsdag

Nu har jag nyligen kommit hem från södertälje eller ja nån timme sen var det nog!
KLockan 7 börjar min tvätt tid och det är set sista jag gör innan jag är klar med alla bestyr, för imorgon lämnar jag sthlm för att åka hem över julen.

Men först ska jag och emma åka skridskor imorgon, sen följer hon med mig hit för att hjälpa mig in till centralen :P Jag har ju aningen mycket att bära:P

så imorgon halv två så lämnra jag sthlm och beger mig mot hälsingelandets sköna skogar och landskap :D

De ska bli skönt att komma hem en sväng och få ta det lugnt och njuta av att vara ledig.. skolan får faktiskt vänta till det nya året har börjat :P

Igår hade jag en intressant dag, emma va här först, sen kom emelie och vi bytte julklappar :D jag fick dusch saker.. eller typ som bad saker fast för duschen :P sen ringde min pojkvän och jag åkte till honom, spenderade natten där och vi pratade lite och löste upp några saker som jag har varit orolig över.. men nu är det löst.

Imorse när vi vaknade.. (läses vid lunch) Så var på spåret på tv och de slö kollades det på.. först va södehman med:P yeeey :P
Sen så visa dom en sjömanns kyrka i danmark som var svensk. med en sjömanspräst :P där ska jag gifta mig om jag nånsin gör det.. men vem vet vad som helst kan ju hända:P hahah inte för att jag är en sån som vill gifta mig eller kansek är jag det.. hmm vem vet..

Ikväll har jag också bestämt att jag inte ska ha datorn igång, jag ska göra annat ist, kanske läsa, kolla på film eller nått annat spännande.

Men nu är det dax att logga ner och städa och dona, börja packa och sånt:P

// Vessli - donar, packar, tvättar och städar

Kommentarer
Postat av: tage

nämen, du dissar skåne men inte DANMARK???? :P

2008-12-19 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback