Torsdag

Förutom manus plugg så har jag tagit det lugnt idag, jag känner att jag kanske inte har så mycket krafter kvar som jag trodde.

Jag är helt slut i huvudet just nu och skulle behöva en paus från att tänka.
Tankar surrar alldeles för mycket i mitt huvud och jag känner mig trött och gammal :(

Just nu är det inte mycket jag känner för, det ska bli bra att åka hem, en paus från sthlm och allt här nere, så jag får ta hand om mig själv och får läka ihop lite!

jag fick höra en jätte kul sak idag iaf :)
MItt X som skrev en massa konstigheter bad om ursäkt :) sen berättade han att han träffat en ny :D
Jag är super glad för hans skull, jag hoppas han blir glad :D
vi pratar igen nu iaf, det är jag glad över för jag ränkar honom som en bra vän :P han är ändå den som vet mest om mej :P lite läskigt faktiskt!
Det bästa som kunde hända både honom och mig var att det tog slut mellan oss, ingen av oss mådde bra av att ha de som det var!

Nu när mörkret sänker sig så sitter jag och kollar på evita!



Den här lilla delen ska jag ägna åt mina vänner, jag har en tuff period just nu och fösöker hantera det, ha tålamod med mig tills jag mår lite bättre, jag tar allt i den takt jag orkar och i den takt som jag kan hantera just nu!

// Vessli -  varvar ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback