Tredje Advent

Efter mycket om och men så kunde jag somna igår.. jag var förbannad och en massa annat.

Idag så har jag först vart i huddinge och kollat lite på nyårsklänningar och julklappar in i det sista.
Sen kom emma hit en sväng och vi bytte julklappar och pratade en massa.. jag har insett att jag suger på familje geni :P
Jag fick en jätte fin mugg av emma med ett tillhörande fat.

Just nu sitter jag funderar över hur jag ska göra och hur det kommer gå!
Jag repar på manus och kollar på tv. Tvätten vet jag inte om jag orkar ta idag. men vi får se hur det blir med den saken.

hmm, jaaa vad ska jag skriva mer då....

Idag så är det tredje advent, men min myshetskänsla vill inte riktigt infinna sig idag, jag är orolig och spänd :S

None

Ha en bra tredje advent

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback