Tur och retur

Idag har jag tagit en tur till hudik och träffat johan en sväng, de va kul att ses och vi passar sååå mycket bättre som vänner än som nått annat, sen skulle jag inte byta bort min pojkvän mot nått alls.

så nu har jag hämtat lite saker där och så, nu sitter jag och svullar i mig en 1/2 kg chips:P hahah jag kommer bli tok tjock på de här :P

snart ska jag hämta mamma på jobber och sen blir det hem och äta, slöa på soffan och kanske blir det lite spel :P
Igår hjälpte min älskade pojkvän mig och broren jätte mycket på wow :D taack :D

Returen till söderhamn va skön, jag kännde mig verkligen borta i hudik, det är verkligen konstigt med tanke på att jag bodde där i fyra år. men det känns bara konstigt att vara där :S
tur att jag inte är där då :P

nu ska jag chattra lite med min pojkvän i telefonen, sen hämta mamma, komma ihåg att gå till graven å hälsa på mormor, tända ett gravljus och säga hej.

Ähh gu va ja flummar nu för tiden i mina inlägg.. hahah elller de har jag alltid gjort.. men ändå.. just nu skriver jag bara för att skriva nått.. :P

// Vessli - Svullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback