Tvätta, städa och diska...

Jaa att hålla sig från datorn och ha en data fri kväll gick inte riktigt:P
jag vart tvungen att spela lite, gjorde faktiskt två quester, jag har inte långt kvar nu till nästa level :P
så fort jag kommit till 20 så ska jag spela lite på min andra karaktär som är på en annan server :P

Kvällen har alltså spenderats med wow, städning, men det blir inte så vackert med tanka på att all min packning står över allt.. det är jätte svårt att packa för en vecka :P hahajag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig faktiskt :S
sen tänkte jag diska imorogn efter jag ätit, och packningen ör snart klar, jag måste bara vänta på att tvätten ska bli klar så jag kan packa ner det sista.

sen blir det tidig kväller, jag och emma ska ses 9 på södra imorogn för en omgång med skridskorna:P
det ska bli kul att åka lite, de va ju snart ett år sedan nu:P

MIna katter anar inte vilken plåga de kommer få utstå imorogn :( jag vill verkligen inte stänga in dem i burar i flera timmar, men vad ska jag göra då.. jag kan ju inte lämna dem ensam hemma en hel vecka:P kan kan jag säckert om nån bara kollar till dom en eller två gånger.. men de är mer synd om dom att vara ensam hemma än att sitta i burar i några timmar...
jag hoppas att det går bra och att dom inte kommer hata mig hur mycket som helst sen :(

nu ska jag ta det riktigt lugnt tills jag ska hämta tvätten, jag har överansträng ryggen och det börjar känns där jag fick ryggskottet. :(

// Vessli - städar, diskar och tvättar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback