vanor

Nu när det är dax att krypa ner och sova så inser jag att jag har fått en vana av att sova hos min nyblivna pojkvän:) jag blir lika glad varje gång jag säger att jag har pojkvän :D hela jag ler!
tillbaka till saken, det har blivit en vana att sova med hans trygga armar runt mig och jag saknar det nu när jag ska sova själv i natt.
Speciellt efter gårdagen. så vi låg i soffan och sov båda två med alla fina julsaker lysandes och tre tända ljus på bordet :) han höll om mig jätte länge och medans jag sov.. han sov med, men det vill han inte erkänna:P

men det är svårt att sova när man har fått en vana att sova brevid nån... emma jag förstår vad du menar när du säger att det är svårt och konstigt att sova borta!

Tryggheten som han just nu ger mig är precis vad jag behöver i min röriga värld. och jag har fått den:)
jag tycker om att vara kär, jag vill aldrig att den här känslan försvinner.

Jag tycker om dig :)

Jag är glad över att jag vågade chansa på att åka till dig klockan 6 på morognen den måndags morognen :) om jag inte hade gjort det så hade jag aldrig haft dig nu!

jag har en hemlighet :P hihi

// Vessli - Kär


Kommentarer
Postat av: Mita

"Vessli and södertälje sitting in a tree, k i s s i n g, first comes love then.. "



Vad äre för hemlis nu? o_O tell me!

2008-12-01 @ 23:53:05
URL: http://dudewhereismylife.blogg.se/
Postat av: Emma

Du förstår mig nu, det är jättejobbigt.



Vad för hemlighet. Emma nyfiken.

2008-12-02 @ 21:01:24
URL: http://aesen.blogg.se/
Postat av: Emma

Du förstår mig nu, det är jättejobbigt.



Vad för hemlighet. Emma nyfiken.

2008-12-02 @ 21:02:00
URL: http://aesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback