13/2

Idag är det ett år sedan Johanna Sällström tog livet av sig!
Hon är fortfande en av min stora förebilder inom skåderpeleriet, trist att hon inte fick den hjälp hon behöve! 
                                                                     
                                                                                                 ♥




Idag har jag fått ett extra jobb på helg tid! på simskolan :D jag ska läsa små brarn att simma :D

Idag tog jag ett annat beslut med, jag är inte mogen och redo ännu! det får bli senare, när jag är redo att prata om det så kommer jag att göra det, tills dess kommer jag inte att säga nått!

Min älskling ska äntligen sluta med vissa vanor och ta tag i det hela :D äntligen efter 4,5 år!
Jag hoppas att han klarar det, jag stöttar och tror på honom och det vet han!

imorogn är det alla hjärtans dag, ett påfund som jag inte begriper mig på, jag förstår inte varför det skall vaar en viss dag om året när man ska visa någon sin kärlek, jag fattar inte.. nån som vet??
Kan man inte visa det alla dagar på året, måste det vara en speciell dag?!

jag tänker då inte fira alla hjärtans dag, jag ska vara med min vän emma och kolla på en massa film och spela monopol :D men först en super lång dag i skolan, jag menar mellan halv 9 till 12. så kämpigt, sen ska jag hem och byta om och hämta lite saker, sen bär det av mot emma :D

idag ska jag sätta mig i sängen med lite chocklad, te och min bok :D  Äntligen, jag är helt fast i boken, jag läser och läser, igår på pedel höll jag på att missa min hållplats, jag var så inne i boken:P

jag har en "pendlar" kompis, jag har sett den flera gånger, nu har den börjat sätta mig brevid mig och tittar på mig ganska ofta :S läskigt!

neee.. nu ska jag ta min bok och kypa upp i sängen! 

                                                                                                       ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har det redan gått ett år?! :O
Det var verkligen synd, hon var en jätteduktig skådespelerksa.

2008-02-13 @ 20:41:05
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: thina

vilka vanor har johan slutat med? :)

2008-02-14 @ 22:26:43
URL: http://thinadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback