Aktiv

japp, igår var jag och testade livet som simskolelärare, det var took kul och jag vill jätte gärna hålla på med det mer!

men lite jobbigt var det att ligga i badvattnet mellan 14:00 - 19:00 men men det var kul med alla barn :D

idag var jag och handlade lite mat, det behövdes, min mamma gav mig en hundring att handla mat för och det gjorde jag :D äntligen kan jag äta!

imorgon är det möte med LR - Stud igen och då ska vi gå igenom konvents handlingarna, måste läsa igenom dem igen efter jag pluggat klart.

sen ska jag även på ung vänsters kongress, så det är lite handlignar att gå igenom där med!

jag kommer vara ledig två helger fram till i maj :S lite läskigt, men va fan man är ju bara ung en gång i livet :D

träning ska jag försöka komma igång med igen så fort jag har tid över :O vilket jag har på fredag så då blir det träning : D

jag har planer för nästan varje dag denna vecka, läskigt, det brukar jag inte ha, jag brukar se till att vaar ledig lite till och ifrån!  menmen det är nog bra att ha saker att göra med!

ne nu ska jag återgå till min böcker, nu har jag suttit vid internet i ca 30 min i sträck så nu måste jag återgå till pluggandet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback