Är det en båt jag ser?

Ja snart ser man väl båtar så mycket regn osm det har kommit under denna vinter!

Skoldag idag, wow konstigt att jag inte är ledig, det  är jag ju hela tiden annars, men imorgon är jag ledig : D Äantligen :P

dagen har spenderats med Emma, vi spelade Xbox 360, guitar Hero II och nått med hockry :P Jag fick Emma att gilla guitar hero och jag spöade henne i hockey spelet, förutom när hon teamade ihop sig med David :P då gick det inte lika bra :(

jaa vad gör jag vaken denna sena timme på en torsdags natt.. jaa jag skulle kolla på en film och mysa i sängen, men neeeeeej sade min dator den ville inte att jag skulel kolla på film, så just nu ligger den inte högt på min lista :P inte för att jag har en lista, men om jag skulle ha en skulle datorn ligga högst upp just nu!

neee vad gör man då, sitter och bloggar?

Nä men är det en båt jag ser?

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: http://thepiratebay.org/ är ett bra tips ;) där finns allt! kram

2008-02-08 @ 14:11:03
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback