Ledig

Idag är jag ledig, eller jag har hemma studier, så läsa ite kurslitteratur skall man väl göra.. och tvätta och städa lite, på fredag får man ju fin besök :P

Igår hittade jag tillbaka till en till del av mig själv som jag glömt, jag tog fram min virkning och satte igång, jaghar hunnit en bra bit på min mini filt nu :)  jag hoppas attden kommer till användning nån gång!

jag skall även sätt min ner och läsa min älskade bok som jag håller på med just nu, en serie av Kathrine Kerr tokigt bra fantasy, men först kurslitteratur :P

jag skall läsa om fyra olika sätt inom dramapedagogik och om undervisa i pedgogiskat drama :) intressant faktiskt. eller ja för mig iaf, som den blivande drama läraren jag är :)

jag har bestämt mig för att min andra ämne kommer att bli engelska iaf, jag känner att det ligger mig närmast om hjärtat. nu måste jag bara komma igång med min läsning på engelska igen, vilken inte är så svårt när man har Shakespeare som hjälp, jag har hans verk på engelska, så det blir inte så svårt.

vädret idag passar utmärk för en inomhus dag, det regnar och är mulet, men det är som vanligt den här vintern:P ingen snö i sikte, jag tror vintern missade stockholm i år :P

Ne men oj, jag kanske ska ta och hänga min tvätt nu, klockan bara springer iväg när man har kul :P

Ne men är det en fiskebåt jag ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback