Lördag

Äntligen ledig :P

det blev inge tvättstuge äventyr idag, det får bli på måndag istället, istället ska jag åka skridskor med mina vänner :D jippi, dock är det på arenan där bollnäs förlorade igår :( menmen va fan!

solen skiner igenom ibland och kastar solsken omkring sig!

Jag fick höra igår att jag ska sluta prata i telefon, sitta vid internet och börja vara mer social?! öhmn.. tänk om jag gillar att sitta hemma dricka te och läsa då?
ne men det duger tydligen inte!
JAg är sån som person, jag gillar att vara hemma dricka te och läsa, jag sitter inte vid internet 24 timmar om dynget, visst jag kanske är inloggad en del, men jag sitter oftast och läser samtidigt och lysnar på musik, efter som bandit rock inte fungerar på min osynliga radio som jag har!

jag blev så förbannad, jag avskyr när någon säger att du kommer må bättre om du gör si eller så, varför kan jag inte få göra som jag vill och göra det jag mår bra utav.

bara för att han ska dra ned på sin tid vid datorn och i telefonen så betyder inte det att han och jag fungerar lika dant, hans föräldrar är inte bättre de heller, de uppmuntrar honom till att sluta prata i telefonen, jo men nu är dte så att vi har ett förhållande på dstans, hur fan ska man göra då, ska man prata när man ses, jo men hur ofta har man råd att ses då?
ska det fungerar måste man prata i telefonen med varandra, man kan inte höras en gån i veckan och tro att man kan bygga nått åp det, vill man att det ska fungera så.. jag är så jävla förbannad idag, just bara på du borde vara mer social!

ne nu ska jag tillbringa resten av tiden hemma med att läsa och dricka te, det jag mår bra utav!


Jag hatar båtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback