Sköldpaddor

jäkla sköldpaddor :( hur är det med skalet(stavas det så?!)
hur kommer det till igentligen? kan skäldpaddan krypa ur sitt skal?? hmm... det här var några av de frågor jag och marita ställde oss i natt, även frågade vi oss om världens existens, hur kom jorden till och hur kom det sig att en människa blev männsika! vad/vem skapade jorden samt dess innevänare?? 

Frågade om sköldpaddorna låg kvar i mitt minne under natten,jag googlade imorse men blev inge klokare, jag funderar på att ringa skansen där måste ju någon veta! 

Jag vill ha svar på mina frågor om sköldpaddor! 

sedan hur kom världen till och hur kom det sig att "världen" bestämde sig för att skapa djur, och vart kommer partiklarna till djuren ifrån, någon som vet svaret, eller som tror att jag kommer få svaret på mina frågor?!
 

Kommentarer
Postat av: Mita här Mita där

jag ska skaffa en sköldis enbart för att observera deras liv, mowhaha!

2008-02-28 @ 20:33:31
URL: http://dudewhereismylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback