Snö??

öhmn.. jag satt vid datorn och vände mig om för att titta ut en snabbis och vad ser jag.. snööö.. nu.. menmne vad händer?!

Snön yrde ner och färgade marken vi, en chock det var jag inte beredd på.

praktik veckan är nu avslutad, jag tyckte att den var took kul och den har gett mig så otroligt mycket som jag inte trodde att man kunde få ut av en gymnasieklass :D

Dagen har varit jätte bra och allt är frid och fräjd, eller??
jag har en svacka idag, och jag mår took bra, men samtidigt inte, det går inte att förklara !

aja Hammarby-bollnäs 5-4 japp, vi kämpade in i det sista, och vi gjorde en j*vligt bra match :D men som sagt det räckte inte hela vägen den här gången! men nästa då tar vi dem  så klart :D

jag läser en helt underbar bok och har läst sedan jag kom hem idag :D och tänker göra det hela helgen :d kanske att det blir skridskor med emma och david imorogn men man vet aldrig, jo jag ska ge mig i kast met dte ondskefulla tvättstugemonstret imorgon :S någon som vill hjälpa mig i kampen mot monstret??

sedan på söndag ska jag vara på simskolan, läskigt som bara den men det blir nog bra, jag tror att jag kan bli en bra simfröken :D

ne nu ska jag återgå till min bok :P

Ne men båten kan inte ta sig fram på isen!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Klart jag gör ;D Är man hemma o sjuk så har man inte så mkt annat för sig heller ^^

2008-02-16 @ 14:45:59
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback