19/1

idag har varit en sån dag då man önskade att man inte gick upp imorse, vinder viner och vädret är allmänt trist.

jag har spenderat min lördagskväll hemma framför datorn och förökt att lista ut en massa knepiga saker.

jag pratade med min vän marita i ett par timmar som vanligt nnumera :P jag saknar henne väldigt mycket nu när hon bor i malmö :/

kvällen ska vidare spenderas med en bra bok och en massa te.


Dagens boktips:
Ett Ufo gör entre av Jonas Gardell.

den handlar om den unge Juha och hans liv i sävbyholm. om hans problem och tvister.
helt klart läs värd speciellt om man känner att man tappat bort sig själv, eller vill ha en insikt om barn och ungdommars liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback