24/1

Teknistsätt så ska jag klippa mig idag :D äntligen sist var i augusti :P



jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill. Jag vill! jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill

Jag hoppas och jag vill!

jag kommer alltid att älska dig mest av allt, den ända jag ser i min framtid är du!

Mitt liv saknar mening utan honom, visst en klyscha men ändå, jag klarar inte riktigt av att avar utan honom. varför skulle jag inse det försent, varför?

jag vill att det ska bli vi, men bara om han vill, men han får verkligen inte försvinna ut ur mitt liv. om jag inte får vaar tillsammans med honom så vill jag försöka vaar hans vän hur ont det än kommer att göra.. för detkommer det, den dagen han träffar en annan kommer mitt hjärta gå itu, en jag skall finnas där även då, jag tänker finnas där hur ont det än gör, jag vill inte förlora honom, heller ett liv som gör ont än att leva utan honom..

hur kan man älska någon så mycket men inte inse det fören det är försent, hur kan man inse när man är 21 att man har hittat den man vill spendera sitt liv med?

Jag saknar dig!

Dagen har gått åt till att åka fram och tillbaka in till tullinge.. först för att klippa mig sedan för att hämta min nya jacka.. som är toook snygg :D

saknaden värker i mig!
jag vart godkännd på första kursen jag läste:) jag ville dela detta med dig, du som vet hur jag har kämpat! saknaden är ett stort hål!

Kommentarer
Postat av: Josse

tråkigt vännen att det skulle bli sådär.. du vet att ja finns här om du vill prata!

2008-01-24 @ 08:08:02
URL: http://stunsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback