Allsång

Emma var här idag och vi spelade lite tv spel och kollade på Allsång på skansen, :D

tidigare idag så har jag pluggat och städat lite, tecknat och lagat middag...  middag den fösrta som jag lagat sedan jag flyttade in i den här lägenheten,  wow, jag lagade mig lite mos och burkskinka avanserat eller hur :P

Just nu så kollar jag jag på femmans pride tema kväll.. en sjukt bra serie börjar snart :D

sjukt igentligen hur världen är formad...

Min pojkvän är i fjällen och njuter av att vara ledig, jag hoppas verkligen att han kommer och hälsar på mig nästa vecka, men man vet aldrig med honom.. de skulle vara mysigt att träffas mer än två dagar och mysa innan höst terminen drar igång igen, och innan hans semester är slut.. jag tror ochså att det är viktigt att vi träffas och känner hur vi vill göra i framtiden och i fortsättningen.. om vi ska fortsätta som vi gör eller fortsätta framåt och ta nästa steg.. allt beror på hur det är när vi ses och hur vi känner nästa gång..
jag hoppas och vill att han kommer så vi får bestämma oss för hur det blir :D

nä, men jag ska nog fortsätta kolla på tv och läsa lite på samma gång..

// Vessli - Trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback