Arvika festivalen

ätnligen hemma, en sväng iaf, igår kväll kom jag med tåget till stockholm central sprang till pendeltåget och kom hem å bussarna gick :D
emma ringde och skvallrade om att de skulle börja gå igen, så lycklig blev jag :D

vad har jag gjort då, jo jag jobbade som tjejjourstjej under arvika festivalen, tookigt kul var det.. tyvärr hände det saker som inte var lika roliga...
jag fick träffa lilla syster anna :D vilket var det största pluset med det hela.. jag har sett hur mycket bra band som helst och ätit god mat, pratat killar, sex, livet, musik, pyssel.. jaa allt.. jag har sett mycket saker med.. allt mellan himmel och jord.. lepopard mannen som sprang omkring i leopard dräkt.. en naken  kille som sprang igenom hela campingen, tjejer i trosor och eltejp.. ja allt..

de mest populära med vårat tält var pärlarmanden och kaffet.. :P både killar och tjejer kom till oss för att bygga med pärlor :D
mest killar faktiskt :P

det var en grymt rolig festival och jag kommer att göra om det nästa år igen om jag kan :D

höjd punkten var nog när marina gick på KENT, hon har hela veckan sagt att kent inte är ett bra band, i slutet av konserten så har hon sjunigt med, dansat, skrikit, aploderat, och hoppat, :d jag har bevis på det med, hon erkände till och med att kent var bra.. :P

grymt roliga tjejer som jag delade stuga med, bra stäming och värt varenda sekund :D speciellt den stund jag fick spendera med lilla syster anna :D
grymt skönt var det med att slippa vakna bakis och sånt, vi fick inte dricka under festivalen, grymt skönt faktiskt :D

idag då, jo jag tar igen all missad sömn, packar, och ska snart tvätta.. jag ska ju flytta den här veckan:P jobbigt läge men ändå.. jag har haft fullt upp i tre veckor.. men snart så :D

Ta chansen och åk på festival som tjejjours tjej :D

// Vessli - Nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback