Buss strejk

bussstrejken har kommit, och drabbar det mig.. jaaa.. verkligen en promenad till tullinge skadar aldrig, men med massa arvika pakning... nee.. jag måste gå hemmifrån halv 7 för att åka halv 8 från tullinge... känns inge kul..
kan dom bara inte åg med på buss kraven och lägga ner strejken nu.. självklart tycker jag att det är bra att de strejkar för sin sak.. men just imorogn var väl en dålig dag.. kunde de inte ha börjat nästa vecka istället... då jag inte behöver stressa nånstans....

jag vill bara klaga lite :P

Idag ska jag dela flygblad i tumba sen handla lite.. åker imrogn :D arvika here i come :P

så packning, flygblad och handla står på min lista för dagen :P

// Vessli - Mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback