Bussstejk 2

Jaha, jag som skulle träna med emelie idag, men så blev icke fallet, pga bussstrejken som kommer på torsdag så lära jag handla mat och allt sånt idag, jag flyttar på lördag och tänket bjuda mamma och karln hennes på mat eftersom dom är snälla och bjuder på bensin och flytthjälp, men för att kunna göra det så måste jag handla.

packandet av lägenheten går framåt, jag hinner nog packa allt tror jag.. man vet ju aldrig.. men men sen så ska jag plugga en massa och förska sova lite..

åhh den här dagen som jag hade planerat så bra.. men nee allt går åt helvet.. jag har inte heller fått min hyra den här månaden.. så jag kan inte betala.. jag får inte heller tag på någon som kan hjälpa mig på kansliet.. så jag vart tvungen att vänta på deras öppet tider som är mellan 12 och 14.. när jag kommer dit så är det stängt pga utbildning.. jaha..jippi.. verkigen en bra dag yeey..

// Vessli - Less

Kommentarer
Postat av: Frida Lindström

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en massa intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand!

http://www.mattraningangest.se/

2008-07-11 @ 20:53:21
URL: http://www.mattraningangest.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback