Flytt

Japp nu under helgen, ätnligen mina möbler min katter och alla mina saker :D

jag trivs nogorlunda iaf, jag tror katterna trivs här med :D det känns som så även om de inte är så super bra kompisar än.. : D

jag sitter mitt i röran och försöker få någon ordning op det hela.. det går sådär.. men snart så.. tack vare emma och david så fick jag ganska bra ordning igår.. emma fixade iordning köket och david hjälpte mig med tvn :D sedan firade vi med tacos :D

jag slipper buss trafiken när jag bor här.. hur skönt som helst jag kan åka raka vägen till skolan jag måste så klart byta till tunnelbana i stan men ändå... närmare än förut :D

katterna är det viktigaste jag fått ner, jag sakande dom fruktansvärt när jag inte hadfe dom.. men nu är min asmå älsklingar hemma hos mamma igeb ;D

// Vessli - Kelar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback