flyttstädning

idag ska det ske, den stora flyttstädningen.. och jag vill verkligen inte.. men men det måste göras, emma ska hjälpa mig :D

jag ska snart gå en promenad, jag var ute igår kväll och gick en sväng i mitt nya område, jag hittade en massa fina ställen, jag hitatde ett ica och två mackar.. den du..
jag är på jakt efter en bra tatuerings tidning och tänkte att det kanske finns där borta yeey.. sen ska jag hem och spela tvspel med emma :D

sagan om konungens återkomst :P
sen vad händer då, jo städningen, sen hem kolla på batman och teckna på min nya tatuering, och hitta ett passande ställe för den.. sen är det bara att hitta en bra tatuerare.. inte allt för dyr.. nått förslag?

igår då ja jag kollad epå film gick en promenad, färgade håret på emma och tog det lungt..

// Vessli - promenerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback