Fredagskväll/natt

Just nu sitter jag framför datorn och tv på samma gång och kollar lite...

jag väntar på att tage ska ringa, vi ska ha tjejsnck över telefonen, va ett tag sedan nu och det behövs :P

Tidigare idag så har jag tagit det lugnt på stan, jag tänkte ta en sväng på vasa museet men jag hamnade i parken vid karlaplan istället med min bok :D hur mysigt som helst, sedan blev det en snabbbadtur med emma :D
det är så skönt nu när man inte behöver matcha med bussen utan bara kan åka :D

annars då.. hmm jaa det är väl som det är det :P

jag ska nog sätta mig och kolla på något meningslöst på tv en stund nu medans jag väntar på att Tage ska ringa :P

// Vessli - Dålig kväll/natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback