Iron Maiden

iron maiden var hur bra som helst, jag fick äntligen höra fear of the dark live, det var den första låten jag hörde med maiden och har sagt sedan dess att jag måste höra den live inann jag dör och japp.. nu har jag gjort de :D

grymt bra stämmning och sjuk roligt :D

som sagt så gick jag själv och träffade inte heller på nån jag kände.. men de spelade ingen roll, på vägen in så var jag så nervös så att jag höll på att vända, men jag ångara inte för en sekund att jag åkte  :D

skönt att gå själv på det sättet att man inte behövde ha koll på någon annan, jag behövde inte hålla mig nära nån och när jag skulle hem så behövde jaginte vänta på någon, samtidigt som att det hade varit hur kul som helst att ha någon med sig med.. men nu blev det som det blev och det var det värt :D

lyckan jag kände när de gick på scenen.. oj den är oberskrivbar, jag hoppas verkligen jag får chansen att se dem igen :D

// Vessli - :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback