Stockholm

idag har jag strävat runt i stockholm och njutit, kollat runt och njutit av att varit här, att det är är mitt hem :D

imorogn ska jag ta mig en tur till skansen tror jag.. men vi får se hur det blir.. om min pojkvän vill gå när han kommer så går jag då.. annars upptäcker jag nått annat kul imorogn :D
får se vart jag hamnar :D

någon som vet något roligt som jag ska testa på?

Jag känner att jag inte vill sitta här hemma ensam och inte göra nått.. man kan faktiskt göra saker själv.. gå på museum, konserter, och sånt, det ända jag inte skulle gå själv på grönan, känns som att det är nått man vill uppleva med någon.. självklart hade det varit kul att ha med nån idag eller på konserten.. men kan man inte få tag på nån så :D

jag har köpt mig skor och hårfärg idag :D tänkte bli lite mer brunett innan skolan börjar sen :D
skorna för att jag ahde skoskav och behövde nya fliflops :D

dagen har varit hur bra som helst och jag har njutit av stockholm..

// Vessli - På väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback