uttråkad

Bara för att jag inte vill sova riktigt än :P och har tråkigt, saknar en massa folk och försöker undvika att packa :P


99 saker om mig själv


1. Fullständigt namn?
Anna Sofi Vestling
2. Exakt ålder? 22 år
3. Vart bor du? i stockholm
4. Bor tillsammans med? Med mig själv och snart katterna
5. Husdjur? två katter
6. Färg på ditt hus? Rosa
7. När är du född? 1986-06-29
8. Klass? öhmn, dramalärare just nu
9. Vilket år tar du studenten? från högskolan 2012
10. Något jobb? inte för tillfället
11. När ska du sova ikväll? efter den här listan och lite läsning
13. Duschat idag? igår
14. Kramat någon idag? nope
15. Pussat någon idag? nope
16. Vad har du ätit? ris och currysås och makaroner
17. Dagens klädsel? mjukisbyxor och stor mjukis tröja
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? hmm, anna
20. Dagens roligaste? bilden på min systers svälda tunga :P
21. Har du många vänner? nja
22. Hur många har du kysst? många
23. Vem kramade du senast? Anna
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen aning
27. Har du pojk-/flickvän? jo
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Min syster


FAVORIT:

31. Film?
En vampyrs bekännelser
32. Låt? hmm... just nu.. Beth med KISS
33. Mat? Tacos, ris oc currysås, mammas mat
34. Dryck?  te
37. Stad? hmm.. ingen aning...
38. Land? Sverige, och england
39. Ämne i skolan? teater
40. År? hmm...


SENASTE:

41. Personen du tänkte på?
 Tage
42. Personen du kysste? Johan
43. Gången du spydde? när jag var åtta
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? i onsdags på arvika med tjejjouren
46. Gången du var i göteborg? aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? öhmn.. igår om man menar city
48. Gången du var full? öhmn.. de va nog ett tag sen..
49. Gången du var hög? hmmm...
50. Personen som såg dig gråta? emma?


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt?
svart
52. Hund eller katt? katt jag är hundrädd
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa, men roligt med fest ibland
54. Tv-spel eller datorspel? både och
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Lunarstorm, helgon eller playahead? helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? inget
60. Svart hår eller blont? svart
61. Blåa ögon eller bruna? blått på mig, brunt är fint på andra
62. Choklad eller lakrits? chocklad
63. Göteborg eller stockholm? sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? inget av dem
66. Pizza eller kebab? pizza har aldrig ätit kebab
67. Randigt eller prickigt? beror på
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:

70. Personer du älskar?
familjen och mina vänner
71. Personer du hatar? ...
72. Personer som sagt jag älskar dig? öhmn, några då
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ingen
74. Glassar du ätit på en dag? ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Arvika festivalen
76. Gånger du haft minnesluckor? inte många
77. Piercingar har du? 3 tungan och öronen, jag hade i läppen
78. Personer du saknar just nu? Anna, Tage, Familjen, pojkvännen..
79. Gånger ditt hjärta brustit? aldeles för många

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
Pojkvännen
81. Ska du träffa imorgon? Emelie träning
82. Sjöng du senast för? Marina och Anna på Kent
83. Hade du senast en msnkonversation med? Bergman
84. Spelade du tv-spel med senast? Guitar Hero
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? jadu, öhmn, pojkvännen kanske
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? nee.. eller kanske stads ministern :P
87. Förtjänar att dö? ingen enligt min mening
89. Vill du sova brevid inatt? pojkvännen.. eller Brevis lilla syster anna på golvet i en stuga i arvika :P


VAD:

90. Gör dig glad?
mina vänner och mina bäbisar
91. Gör dig ledsen? jobbiga dagar
92. Vad vill du helst göra nu? ha flytatt klart och vara tillbaka i arvika
93. Önskar du att du slapp göra? flytta och gå i skolan imorogn
94. Vill du ha nu? pengar, sol och en bra rygg
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? jag önskade mig gummistövlar
96. Längtar du till? på torsdag och till september och november lovet :P
97. Tycker du om dina betyg? nja...
98. Ångrar du i ditt liv? jo några dagar ångrar man alltid
99. Är det bästa som har hänt dig? min familj, emma, tage, emelie, Anna, pojkvännen, KISS, Arvika.. katterna.. ja och en massa mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback