Fredag

Äntligen fredag och en helgs ledighet att njuta av :D

och njuta ska jag, mitt bibliotek sålde böcker för en krona styck och jag kunde som vanligt inte låta bli att köpa mig tre :D
Helgen kommer spenderas inomhus och det inte via något mirakel kommer en varm och skön sol, men som det ser ut ska jag bo i min säng och läsa en massa böcker :D

det belv inge köttbullar igår, men idag så, fredags mys med köttbullar :D möjligt att det blir glass med, men vi får se hur dte blir med det :D

jag ser fram emot att få spendera helgen själv och i min ensamhet, det var ett tag sedan jag kunde göra det!

min pojkvän är borta och fiskar med sin pappa syster och en vän, så jag komme rinte bli störd av samtal :D
bara av mamma, men det blir inte så mycket med det heller, hon ska till trönö till stugan med anders.
emma är i karlstad och jag kan njuta av ensamheten. nästa helg ska jag med emma och david till karlstad för att fira midsommar :D sen är det full rulle i tre veckor framöver : dså en helg i ensamhet vill jag ha :d


nee nu ska jag inte svamla utan göra mig klar för tullinge centrum.. hehhe :P

// Vessli - Mår lite bättre idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback