Hemma igen

nu är jag hemma igen efter en helg i karlstad, vilket var mycket roligt :D

Midsommar spenderades med emma och davis och emmas familj, en jätte trevligt familj :D lite chockande bara hur liak min mamma och emmas mamma är :P

vi spelade kubb och åt gott på midsommar aftonen, igår tog vi bilen för att träffa emmas mormor och morfar, trevligt, sedan bar det av hem till emma igen för middag och hemfärd. vi kom hem runt halv tolv igår, skönt.. inte för att det var tråkigt i karlstad utan för att det var skönt att få sova i sin egen säng och få vara hemma en dag innan jag ska iväg imorong igen..
för imorogn bär det av till söderhamn och hälsingelandet igen!

idag ska jag syssla med spännande saker, jag ska städa, tvätta ocg packa :P kan man tänka sig så spännade min söndag blir :P

nu är det bara 7 dagar kvar till den 29 juni, då ett år till läggs på min ålder, nu är jag snart inte längre 21 utan 22 :P äntligen... eller?

// Vessli - tar det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback