KISS konserten

Fredagen den 30 maj 2008 kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat, jag broren, systern och systerpojkvän var på KISS, kunde fredagen bli bättre.

Konserten invigdes som alltid med Alright Stockholm, you wanted the best, you got the best, the hotest band i the world:D samtidig föll ett svart skynke med texten KISS ned på marken och man kunde se KISS och sedan började låten strutter. :D

första delen av koserten var publiken lite seg, men sedan när andra delen kom oj ojoj, säger jag bara, vilken show:D

Alla de klassiska låtarna var med och showen wow den showen. jag skulle kunna se dem om och om igen:D

Aftonbladet skrev en jäkligt dålig recension om konserten som inte alls stämde överens med verkligeheten. KISS har själva sagt att de vill ha samma show för att man alltid ska känna igen sig i vad som händer, de vill ge gamla, och nya samt unga och gamla fans samma chans, så aftonbladets recenssion kan vi bränna.

under låten i was made for lovin you sjöng publiken högre än de på scen ett tag och då kallar man låten dålig.. jag fattar inte.
vädret under fredagen kunde inte ha varit bättre, solnsken och värmen var total, en lite vind hade inte skadat, det var varmt att köa.

jag sjöng och dansade som en galning, jag hoppade och skrek och min lycka var total. jag njöt av varje sekund, jag tycker verkligen synd om de som inte fick se bandet live i fredags!

förbanden var inte heller så dåliga ett svenskt gäng och  ett annat gäng med fjorton åriga pojkar som sjöng gudomligt:D

koserten fick till och med min lillebror att sjunga och det är ovanligt, han är i åldern då allt är pinsamt, men han sjöng och jublade klappade händerna och skrek, dock inte lika mycket som stora systern :P

kommer de igen så kommer jag vara där. jag tänker inte missa chansen att se dem igen :D


// Vessli - Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback