Kurslitteratur och lillebror

Jag har löst klart :D Agamemnon.. de ni.. en grekisk tragedi!

Jag ringde även min bror, och vi kunde naturligtvis inte hålla oss ifrån att spela lite :P så här sitter vi nu, spelar och kollar på bilddagboken :P

jag bloggar en tredje gång på en dag :S vad är det för fel.. japp jag är riktigt uttråkad, jag gillar att ha massa saker att göra, men nej då.. efter de tre närmaste veckorna kommer jag önska at jag verkligen inte hade så mycket att göra.. men just nu är jag rastlös och uttråkad.. jag vet att jag måste sova snart om jag ska orka stödja de som röstar nej imorogn utanför riksdagen, samt gå i skolan mellan 10 - 18 komma hem runt 20 :S jag viill inte!

så jag tänkte att eftersom jag läser så länge på kvällarna så går jag och lägger mig tidigare ikväll så kanske jag släcker tidigare :O japp jag kan vara smart :P

Det bästa på hela dagen var när min "adopterade lilla syster" heltäckningsmattan skickade ett sms och sa att vi ska jobba ihop på Arvika :D
det var det bästa som hänt idag, lyckorus till 2000, det är 2 månader sen vi sågs nu, och det känns som en alldeles för lång tid, tänk att det skulle ha blivit i septemer om hon inte fått åka :D det ska bli så roligt, japp jag vet att jag låter som en fjortis men de struntar jag i för tillfället för jag är sååå glad :D

// Vessli - rastlös....och Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback