Måndag

Jaa, då var det dax för en skolvecka igen då, uscha. elle ne, det är ju frivilligt att plugga i sommar så jag får faktiskt skylla mig själv!
jag börjar inte fören 13, så vad gör jag vaken nu.. jo hör och häpna jag ska iväg och träna... :O ahh kan ni tänka er.. nej så klart inte.. sen när har JAG gått upp frivilligt en måndags morgon för att träna.. jo det ska jag säga ALDRIG!

aja sen blir det skolan och hem.. sen är jag ledig tills på onsdag då jag går mellan 10 -18 :(
jag har börjat ordna med min flytt nu, kollat vad jag ska ha med mig och sånt, det är väl inte så svårt att tänka ut, med tanke på hur mycket jag har flytat i mitt liv..
men när jag flyttade ihop med min pojkvän då för herrans många år sen så gjorde jag mig av med många grejer så som min tv och liknande.. sen flyttade jag hit och lämnade saker hos honom, och han i sin tur flyttade till mindre och vi gjorde oss av med ännu fler saker, så som min byro och bokhylla.. hur gör man då.. joo man har världens bästa mamma som ska flytta till hus..  :D
jag får hennes TV, bok hylla( Som det ser ut som) tv bänk och en av byråerna som mmin morfar gjort :D

det roliga är att min syster också flyttar men hon flyttar hemmifrån för första gången, så hon behöver nästintill allt.. hon ska få en massa saker med :P så vi länsar mammas hur :P

jag, mamma och syster ska gå igenom alla gamla saker nästa vecka och bestämma vad som ska vara kvar och inte. det ska bli kul att kolla vad man har kvar sen man var lite och vad som är kvar i huvudtaget..  :D

nu är det 3 dagar kvar till jag åker till karlstad :S det ska bli toook kul, men det är aningen läskigt att åka så långt bort.. fast samtidigt så gör jag det med Ung Väsnster , tjejjejouren och LR stud hela tiden med.. men ändå, då träffar jag inte någons familj :S

sen hoppas jag att min lillasyster heltäckningsmattan kommer till arvika :D jag ska ner till henne i september, det är också läskigt, träffa alla vänner och familj :S
men men aja de är långt kvar nu :P

om 13 dagar så blir jag 22.. 22 jag blir ju gammal.. jag måste ta tag i mitt liv nu!!! hjälp!

// Vessli - åldersnojja

Kommentarer
Postat av: Anna

ah! mina människor är lika ofarliga som jag är ;)

2008-08-11 @ 19:38:05
URL: http://www.metrobloggen.se/apelsinjuice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback