Molningt

Japp, jag vaknade runt nio och insåg att det regnade och var molning, gissa om jag blev glad :D jag låg kvar i sängen och drog mig till halv elva, took skönt :D
dagen ska spenderas med en bok i min säng, jag ska ta en sväng till tullinge med nästa buss för att köpa lite fönödigheter att ha i sänge. så klart kommer jag sitta på min bäddade säng, med en massa god saker omkring mig :D en helt perfekt lördag!

Jag tänkte också passa på att Gratta Teater elverna på Bromangymansiet i hudiksvall :D de tog studenten igår och går på bal idag, de vad en sista klassen som jag kände någon ur, så nu har de tagit studenten :D Grattis till er och lycka till!

Det var två års sen jag tog studenten nu, det borde ha varit tre om jag hade haft en bättre lärare i 7 - 9 en behörig lärare.
men de va två års sedan nu, och nu när alla studenter har gått ut så vill man göra om det, jag vill göra allt det ddär igen. men mne jag tar examen om 4,5 år så vad haf jag att klaga på :P

min lilla syster och hennes pojkvän ska flytta ihop nu, till en lägenhet.. till och med min syster börjar bli stor, det känns som om jag är jätte gammal :( jag vet jag vet jag är inte jätte gammal. men ändå...

nee nu ska jag ta itu med min hög av böcker :D

// Vessli - Böckernas dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback