På resande fot.. igen

japp, nu är jag på väg hem igen :) efter en hel vecka i södra norrland och hälsingland så sitter jag nu på bussen på väg hem.

veckan har gått fort och mycket har hänt, jag råkade krocka med lille brors cyckel, jag fick npgra extra varv i rondellen när jag åkte med en vän ;P

jag blev gammal, nu kan jag inte längre påstå att jag är 21 för nu har jag varit 22 i en heldag redan ;( men men..

jag hinner bara hem och packa sen är det dax att åkat till Arivka :D yeey..

hmm vad mer, jag har gjort hur mycket som helst under veckan, varit på en nattlig bilfärd med lillebroren till bollnäs, träffat morfar, varit i trönö, grillat och träffat anders ena son björn,

igår då, jag började dagen med frukost framför en film med pojkvännen, sen fick jag paket :) tårbakande stod på listan, fråga mig inte hur den såg ut.. huvudsaken är väl att den blev god :) grillning och film kollande blev avslutningen på dagten :D

nej jag orkar vekligen inte engagera mig i blogen idag heller.. så vi ses!

// Vessli - trött

Kommentarer
Postat av: Tage

Du far omkring,när ska du fara hiiiit :D

Jag lovar, malmöbor är snälla, jag har ju överlevt :P

2008-06-30 @ 10:31:54
URL: http://dudewhereismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback