På resande fot

Pojkvännen hittad igen :D

nu sitter jag på ett tåg mellan arlanda och uppsala, jag är ätnligen på väg hem till mamma, jag har inte varit där sedan i mars så det ska bli kul att träffa alla, sen att få se nya huset, även om det bara är utsidan :D

jag ska byta i gävle så jag har baar en timme kvar på de här tåget, så vad gör man om inte bloggar :D
jag är rikgtigt lycklig över att jag köpte mitt trådlösabärbara nätverk :D så nu kan jag leka med internet hela vägen till ljusne, sen måste jag packa ner datorn..

när jag komemr fram så ska syster ta med mig till öb och team sportia tydligen.. hmm orkar jag. nje, kommer jag vara hungrig som en varg..jaa.. så vi kommer nog inte komma hela vägen, jag och syster går inte ihop när vi är hungriga..

nu är jag i uppsala helt plötsligt.. nu är det bara den långa vägen till gävle kvar, sen den långa vägen till söderhamn..

nee om man ska var duktig och plugga kanske.. ( hahahaha)

nu är det 6 dagar kvar!

// Vessli - rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback