potatis

jag vaknade väldigt tidigt imorse efter en riktigt god natts sömn :D

går dagen var en riktigt lång dag, från 9 - 17.30 i skolan, när jag väl kom hem så var jag helt slut och fattade inget när jag pratade i telefonen, förlåt tage att jag inte ringde upp, men pojkvännen ringde och störde sen somnade jag :P som vanligt med mig hehhe..

så idag då, hmm,, jo jag är heeelt ledig från skolan, eller jag ska läsa en massa saker, men jag har inte fått min kurslitteratur ännu, så jag får njuta av att vara ledig en dag :D

jag gick upp väldigt tidigt imorse som sagt, redan klockan 7 ville min kropp inte ligga stilla mer, även om jag ville det :P
jag pallarde mig upp, gjorde frukost och satte mig i sängen och läste till klockan blev 9 då gjorde jag mmig klar inför dagen. klcokan 10 var jag på väg till tumba för att handla lite mat, de behövdes kan man påstå, men nu finns det massor av god mat hemma hos mig :D

vad göra resten av dagen då? jooo njuta av att det är kallt ute så man får vara inne, ligga isängen och läsa hela dagen de ska jag göra möjligtvis att jag damsugar lite också men men de får vi se..
jo just de, potatis, jag ska äta potatis för första gången sedan jul :S jag vart tvungen att ringa min mamma och fråga om hur man gör när man kokar potatis, så ikväll blir det köttbullar potatis och gräddsås :D mumms :D


jag har till och med kommit på vad jag ska ge min pojkvän när han fyller år :d nått som han verkligen kommer att uppskatta :D

// Vessli - njuter av att vara ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback