uttråkad

Japp, att läsa kurslitteratur hör inte till min favorit.. så jag är uttråkad.. och för de tänkte jag.. tro det eller ej fylla i en sån där rolig liten lista.. haha jag.. aja alla som känner mig vet att jag inte gör det av princip men är man utråkad och vill fördriva tiden på annat är kurslitteratur så är det en bra grej :P eller åtminstone något som är roligare än kurslitteratur.

DIG:
1. hur lång är du? jag är nått mellan 163 - 167
2. vad vill du bli när du bli stor? Lärare som det ser ut
3. vad pluggar du? Till lärare
4. har du långt hår? Öhmn, ganska långt.. längre än axlarna
5. vilken hårfärg har du? Brunt
6. sminkar du dig? ibland
7. har du haft sex senaste månaden? Nej
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
10. har du kysst någon idag? Nej.

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? Nej
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma
3. hur många syskon har du? öhmn, hos mamma har jag två syskon som jag räknar till mina syskon, hos pappa har jag en syster och två låtsas systrar
4. vad är det senaste du sa till din pappa? puss och kram
5. vilken mat lagade din pappa senast? ingen aning
6. hur många ställen har du bott på? Alldeles för många, jag flyttar nästan tre gånger på ett år.. om man räknar ut det..
7. vem i din familj stör du dig mest på? Pappa
8. vilken familjemedlem är snällast? alla tre
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 30/5 - 08

KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? I måndags, tränade 
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? Emma
3. har du kysst nån kompis? hahah ja
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?  Nej.
5. vem har du varit kompis med längst? Louise.
6. vem känner dig bäst? Jag
7. längsta tid du varit osams med en kompis? ingen aning, inte länge iaf
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? nej,
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej verkligen inte 

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? mjukisbyxor, linne och fleacetröja ( det är kallt i min lägenhet)
2. har du bytt om idag? Ja. 
3. favorittröja? ingen aning 
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? det beror på
5. har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja
7. har du handlat kläder genom internet? jo
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? Ha ha ha, när man va liten och chattade kanske :P
9. fulaste plagget andra könet kan ha? korta shorts..
10. vad använder du för skor? Blandat, converse, flipflopps ja lite blandat

VÅGAR DU:
1. skrika åt dina föräldrar?  Ja, fast bara mamma, jag har verkligen inte den relationen med pappa
2. klä dig annorlunda? ja
3. vara dig själv? ja varför skulle jag inte
4. visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. fisa inför din pojk/flick vän? Ha ha ha, inte det första man gör kanske.
6. pierca dej? Ja
7. ge dig på utmaningar? Ja, fast det beror på vad för utmaning
8. ha sex på offentlig plats? Ja det har jag haft.
9. vara omogen? Ha ha ha, ja!
10. äta småkryp? nej tack!

SKOLAN:
1. vad heter din skola? Stockholms univeristet
2. vad heter din favoritlärare? Kent
3. vad är ditt favoritämne i skolan? Drama, läser bara ett ämne i taget.
4. snyggaste läraren på skolan? ingen aning
5. har du bra betyg? :S betyg på univeristet är svårt att avgöra om de e bra eller dåliga.
6. tråkigaste ämnet? AUO blocken
7. har du skolkat mycket senaste året? Tyvärr, men det har drabbat mig hårt med
8. hur tar du dig till skolan? Buss, pendeltåg och tunnelbana
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? det du!

Roligare än så här blir det inte :P

// Vessli - uttråkad till max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback