Hemma hos mamma

Japp, jag har tagit mig en tripp till mamma :D

min syster fyller 18 imorgon ♥ jag åkte hem för att fira henne i helgen och för att passa påa tt få mamma mat och lite ompyssling :P

i torsdags tog jag mig till skolan, jag satt bredvid och kollade på och gjorde inte så mycket mer, efteråt skyndade jag mig till bussen som skulle ta mig mot norrland!

Väl på bussen vart jag glad övera tt få sitta själv, sedan kom det en liten tjej ( okej kanske inte så liten, hon var väl 17 eller likande) och lutade hela sitt sätte bak mot mig, jag hade inte ens en yta att röra mig på, fy fan va arg jag blav, och hur mycket jag än sa till henne så ignorerade hon mig! jag hatar att åka med såna!

väl framme i söderhamn så hämta mamma mig, och vi ¨kte hem och käkade världens godaste mat, stuvade makaroner och stkt falukorv, muuums!

gårdagen spenderades med att kolla på tv och laga taco till min familj, gott blev det, på kvällen blev det en film, Cinderella man, took bra film, elin och jimmy kom förbi en svängn och vi pratade lite om koncerten som vi ska på i maj :D

jag, lillebror, lillasyster och jimmy ska på KISS ihop den 30/5 :D

NU ska jag umgår med min mamma, sen åka och hälsa på kissarna en sväng.. plutts katterna :D

// Vessli - Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback