Hemma igen

Äntligen hemma i stockholm igen, jag länktar redan hem till mamma igen, efter den goda maten och kakorna :D

kalaset i söndags gick jätte bra, min lilla lilla syster blev bara min lilla syster. :D
Hon klarade sin uppskrivning idag ;D Grattis till henne!
så nu ska hon bara köra upp :D

resan hem var took seg, jag hade ingen bok att läsa. min musik var jobbig, och jag hörde grannens musik igenom min egen. Det positiva med resan var att vi kom 20 min tidigare till stockholm och jag han med det tidiga pendeltåget, vi kom tidigare för att vi inte åkte igenom uppsala, jag hoppas att bussen aldrig mer ska åka igenom uppsala :D

Praktiken idag var rolig, min handledare gick efter lunch idag, så jag fick gå med en anna lärare, men lika kul för det hade jag :D

i morogn blir det VFU igen, drama hela dagen och took god lunch efteråt :P

Sjukdommen jag har haft har nu bestämt sig för att börja ge sig, efter några nässpreys attacker och host medecin. men istället så har mina blodkärl i näsan bestämt sig för att strejeka, så nu blöder jagnästintill konstant näsblod 
:( 
men men det kommer att bekämpas, jag ska stå osom segrare i det här!  

nu ska jag ta itu med det hemska tvättstuge monstret :P

ohh just det, för allas information så har marita bytt namn, hon heter numera Tage!

// Vessli - Saknar de sköna hälsingeskogarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback