Jag ser det snöar...

SMHI har sagt att det är vår! så vem är det som sagt att det ska komma snö??
Jag tror att vintern har en kupp coh att det snart är jul igen, julen kanske kommer redan i maj??

vem vet, är det någon som har koll på vad för månad det är, eller är alla allmänt förvirrade?!



I morogn är det dax att åka igen, och imorogn bär det av mot arboga, japp arboga där en pappa försöker förneka att han mördat sina barn... men vem vet han kanske inte har gjort det!

men dit ska ajg på Kongress, och inge mindre än ung vänsters 44 kongress!
lite läskigt att åka när jag aldrig har träffat de andra som ska åka, men det bli nog kul ändå!
jag hoppas och tror på det iaf, men man vet ju aldrig jag kanske får sitta helt ensam i ett hörn hela påskhelgen, eller??
fast mina gamla kamrater från gävleborg kommer ju, så om jag blir ensam får jag söka skydd i deras närvaro!

idag har jag mycket att göra, jag måste tvätta, packa, plugga, skriva dagordning, kalla till möte.. ojojoj hur ska 24 timmar räcka, och vad gör jag här och slösar bort tid, jag borde ju ta tag i det redan..

igår var dte tjejjouren som gällde, lite tunga ämnen men det funar ändå, det är för ett gott ända mål, kan man hjälpa en person så räcker det för mig!

// Vessli - Sjunger   Jag ser det snöar, jag ser det snöar, de va väl roligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback