LR Stud Konvent

Japp i helgen har jag varit på Lr studs konvent, en himla rolig upplevelse :D

Konvent är då som en kongress, vi disskuterar och tar beslut angånde vårt åsikts dokument samt tar en ny styrelse.

Jag har haft took roligt, och jag blev vald till Valberedning så nästa år är det jag tillsammans med de fyra andra som lägger fram ett förslag till ny styrelse :D det ska bli took kul att få hitta en bra styrelse och att få göra något så pass viktigt fasten jag inte har varit medlem så länge :D

Jag är ju även lokalordförande i stockholm :D också jätte kul att få vara med om :D

konvents festen är något jag aldrig kommer att glömma, det ska bli kul att delta på den även nästa år!

Men nu till det viktiga, alla lärare bör vara medlem i LR samt alla lärar studenter i LR stud, man får en chans att vara med att påverka och man fr en trygghet!

Ne nu ska försöka äta min student mat efter en hel helg på hotell :P

// Vessli - ny start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback