Snö/Regn

Det snöar och regnar ute, jag som trodde att det var vår numera, eller det var så SMHI sa för någon vecka sedan!
men nu sitter jag och kollar på snön som dalar ner i allafall, ska jag ta fram långkalsongerna igen?

Fel låt vann säger jag bara!

Om mna nu har ett påsk lov på högskolan så är dte nu jag har det, jag är ledig fram till på måndag, eller ja, idag var det LR stud som kallade och imorgon är de tjejjouren som vill ah min uppmärksamhet. men det stora den här veckan är Ung Vänsters Kongress, japp på torsdag bär det iväg till en ny plats i Sverige som jag ännu inte vart på :P och på söndga återser jag mitt kära Tullinge igen.

Sen kanske jag kan ta dte lugnt i några dagar?! peppar peppar ta i trä!

Jag tror inte att våren kommer att komma, jag tror att snön bara jävlas med oss, den kommer falla över oss när vi minst anar det och då är det kört. sommaren kanske kan slå tillbaka men det kommer nog bli en hård kamp! Må sommaren vinna!

En rolig sak med idag är iaf att jag fått en LR stud T-shirt :) yeey!

Jag har fått lite åldersnojja fasten jag inte är så gammal, nu är det dax att bli vuxen bestämma mig för vad jag vill och hur jag vill ha det, men jag vill inte, jag vill kuna ringa mamma så fort det blir något, jag vill kunna komma hem när det kör ihop sig.. eller nee de vill jag ju igentligen inte, men för tillfället så skulle det vara skötn.. men men de kommer kanske en sol imorogn och lyser upp min annars så mörka himmel

// Vessli - fel låt vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback