Vinter?

När jag vaknade imorse så snöade de, norrlands snö.. sån snö som jag är van vid...

Efter en helg med sömn brist så var dte skönt att somna igår kväll och sova i en riktig säng med ett mjukt täcke :) då var jag lycklig!

Helgen har inte bara bestått av sömnbrist, utan en massa roliga diskusioner med roliga människor. Båda gamla och nya kamrater!

japp, en kongress med ett nytt distrikt är inte det lättaste, jag kännde mig inte riktigt hemma bland dem, men det fanns några guldkorn som gjorde att jag kännde mig välkommen!
Samt att jag hade mina gävleborgare i ryggen :P

En kall idrottshall mot en varm säng.. nej tack.. men så klart jag kommer att göra sådana saker igen.. för det är så fruktansvärt kul att träffa alla nya människor och diskutera politik och livsfrågor med. och de flesta behandlar en som att man vore en människa och inte bara luft!

hehehe..jag fick förklarar vad min tattuering var några gånger med:P folk tycker att den ser ut som 69:an.. sant att den gör, men det är mitt stjärntecken.. kräftan!
:P

kongressfesten var rolig och jag har aldrig hört im just a girl i en bättre veriasion :P
dock kunde maten under hela kongressen ha varit bättre, men men de ska jag inte klaga på jag överlevde eller hur :P

imorgon blir det till att vara Lr stud ordförande och tjejjours tjej, det är mycket imorgon och mina tankar landar någon annanstans hela tiden, men det är det värt.

Jag hoppas och tror att världen kommer att kunna bli ett bättre ställe att leva på!

nu ska jag ta tag i upppackningen och tvätte :S sen ska jag kolla på min favorit film :P En vampyrs bekännelser!

// Vessli - sliten mellan två val


Kommentarer
Postat av: lisa

kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-24 @ 19:35:30
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback